Brokeback Moutain!

Hellu alla Lovers out there!

Ni har blivit rejält många nu som läser min blogg! Grymt kul även om den är extremt tråkig för tillfället. Men som sag Jag har inte tid! Idag var min första dag där jag gjorde noll saker och ändå gjorde Jag en massa saker?!

Jag tog Lizas hund Luva på en 2,5 timmes prommenad, tänkte köra lite hundtricket men den enda som gick hem lycklig Ja det var Luva det. 5 Hundar ragga hon upp men tyvärr med endast kvinnliga förare.

Lånade Brokeback mountain av Liza också! Väldigt bra film det där, även om Jag höll för kudden när de kysstes och så så tycker Jag att filmvärlden borde göra mera filmer om homosexuella. Men Seriöst, finns så mycket straight kärlek på bioduken men ingen som "vågar" öppna upp sig lite. Brokeback är extremt känslosam, speciellt med Heath Ledger som är en sådan fantastisk skådespelare. Extra berörd blir man ju av att han inte finns mer och att hans ex fru är med i filmen som han har söta Mahtilda med!

Imorgon då, skulle åkte med på Grönan men lite ändrade planer, måste spara alla mina pengar till EM i Windsor, England. På kvällen ska vi i alla fall till Kungsan, se på "Hildas Gitarr" och Marcus Krunnegård. Kommer bli super.
Natten kommer troligtvis spenderas med min favorit :) Som kommer hem imorgon! I like big times!



På tal om ingenting, titta på den här sötnosen :) Det är Sladdens Lillasyster!
Och Sladdens Mamma, min Älskade Smulan!



Lycka är att få rida på en vit häst!

Nu ska Jag strax sova, måste smälta alla jobb erbjudanden Jag fått idag.
1 väldigt mäktigt jobb, sjukt grymt och ett väldigt väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0