Gröna Lund

Hejsan,

Grönan igår då! Det var awesome, trots regn osv. Jag åkte INSANE!! Wiii!
Jag trodde Jag skulle dö hela vägen i kön, men eftersom Jag sitter här så överlevde Jag.

Sov borta i natt, hos min vän som varit bortrest några dagar, men när Jag vaknade idag insåg Jag att damn vi passar inte ihop. Det funkar inte, Bra att man inser det efter 2 år! Haha!

Imorgon kommer Alexandra till mig, min älskade lillasyster!
Vi ska på the Vocie och sen ska vi ha biomys i Pontus lägenhet som Jag får låna :)
Jag kan inte ta hem folk till min lägenhet nu, Har typ inget kvar eftersom Jag ska snart flytta antingen till Norrköping eller till egen lägenhet i Stockholm.

Jag måste snart hoppa in i duschen, ska möta Liza för en fika i Abrahamsberg och sen ska Jag till Pontus och städa.
Lite "How I met your mother" också.

Puss

Kommentarer
Postat av: Miccis

men bättre sent än aldrig ;) du och jag äger grönan hårdasast! Kul att du följde med <3

2009-08-14 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0