Gröna Lund

Godmorgon,

Vaknar bara tidigare och tidigare ju längre Jag är ledig! Kroppen är nog utvilad vid det här laget. Sen har Jag kalas ont i ryggen om börjar sätta sig i magen nu. Gaaah! Min Kropp pajar direkt av stall jobb i kombination med min säng. Min bror har tagit min braiga säng så Jag har bara en skit säng. Men snart flyttar Jag ju!

Men nu tillbaka till rubriken, Gröna Lund idag med Miccis och massa 91or och 92or. Spännande. Förra gången så tvingade Jag Miccis att tvinga mig att åka ALLT för Jag är största fegisen ever. Och vet ni Jag åkte allt! Men nu när Jag åkt allt och vet hur det är blir Jag nervös!! Usch Miccis får ta hand om mig!


Miccis and Me!

Dags att sätta på spacklet och klä på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0