måndagskväll

Godmorgon,

Ska bara uppdatera lite snabbt om min gårdag innan Jag går och sover igen.

Började kvällen med att hämta Pontus på hans jobb, möttes av en förvånad Daniel i hissen, haha!
Pontus och Jag åkte hem till honom och började göra middag, köttbiffar, potatis, lingon och brunsås.
Elin kom också över och åt med oss.

Sen begav vi oss till SNAPS!
Och vilken rulligans på människor vi blev, det var Elin,Pontus,Jag,Liza,Andrés,Hugo,Johan,Daniel,Dan,Adam,Erica,Helena,Rickard och Jonas.
Sjukt kul!

Jag utmanade Pontus att gå fram till en kille och ge hans nummer till mig och självklart gjorde Pontus de och ett nummer till Emiliano fick Jag ;) Sen kom en kille och stoppade mig innan Jag gick på toan och malde på i säkert 30 minuter om att Jag var det vackraste han sett i hela sitt liv, you know the drill! Sen stötte bartendern på mig, och man vet ju hur sånna är? Eller ska man dra alla över en kam? Ja Jag tycker det. Sen så blev Jag utmanad att gå och flörta lite med en kille som satt 2 bord bort och sagt och gjort Jag gick fram och snackade lite skit men han var väldigt tråkig så Jag gick snabbt tillbaka och sen sist men inte minst,. En kille 35+ som kallade mig Marlyn Monroe och bjöd mig på Teuqila shots och dansa för mig och sa till Pontus att Han skulle ta hand om mig. Hahaha!

Sen var Jag alldeles för as kalas för att sova. Så Jag hade en 1,5 timme lång sms konversation med Daniel. Vilket man inte ska när man är full, trött och klockan är 2 på natten! haha, ska till han och Pontus jobb idag så de får väl sig ett gott skratt.

Nej nu ska Jag gå och sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0