min rygg!

Godmorgon,

Efter en veckas ledighet går det inte att sova länge längre. Vilka problem Jag har :P

På måndag får Jag veta om Jag kommer in, spännande huh ;) Haha!
Jag vill komma in, verkligen jätte mycket vill Jag det!
Den vanligaste frågan Jag får är "Hur kommer det gå med Roos då?"
Ja, hur kommer det gå med honom? Seriöst, hur funkar det med era ex som ni delar stad med?
Träffas ni jämt? Stöter ni på varandra jämt? Nej, just det! Jag tror det kommer fungera perfekt.
Det är inte så att Jag ska sitta klistrad på honom bara för att Jag flyttar dit, Jag har väl ett eget liv?
Jag vill inte ens träffa honom, Jag känner inte den människan längre han är inte den Jag vart kär i eller ens varit vän med, tyvärr! Människor förändras tyvärr han till det sämre i mina ögon!

Nog talat om det, Jag ska plugga och kommer inte ha tid för fritidsaktiviteter!

Min rygg gör förjävla ont! I hate it. Måste till el doktor imorgon för att göra en check up!
För det kan vara något organ för att magen har börjat värka också, så något organ mittemellan!
Suck!

Nej nu är det dags för frukost!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0