Spännande

Hejsan

Jag är helt däckad, vet inte vad det är, stress? influensan? Jag känner mig bakfull fast Jag inte har konsumerat alkohol sen i måndags. Kroppen är väl helt slutkörd efter mitt höga tempo denna sommar, har inte varvat ner för 5 sekunder.
Eller jo kanske haft 3 slappdagar denna sommar, annars har Jag alltid varit med någon, alltid varit påväg någonstans osv. Jag gillar´t men kroppen vill inte riktigt. Men snart drar vi till England och då blir det avkoppling på högnivå!

Fikade med Liza som sagt på stan, super mys. Vi ska förhoppningsvis göra något riktigt roligt nästa vecka ;)
Ni får inget veta förens det är gjort!

Nu ska Jag masa mig ner för vår trappa till köket och göra lite mat.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0