Update

Hejsan,

Nalle och Jag sitter här och surfar runt, nej Pontus är inte Nalle. Nalle är min looong time boyfriend, we are deeply in love. 

Idag har Jag sökt 9 jobb, mer blir det imorgon för nu är alla "How i met your mother" slut.
Vi har även handlat mat för några tusen så nu finns det MASSOR! Det gillar vi :D

Vi har även varit hemma hos mig och hämtat min spargris "svarta pengar" 2,500 kr var det i den i mynt + att Jag har min samlig med 10 kr på 3,000 kr. Det gillar vi ännu mera!
Ska växla in 2000 kr till Pund till England.

Pontus har däckat i soffan och Jag borde också gå och sova nu för han ska tydligen väcka mig kl. 06.00 imorgon för en BRAK frukos! Usch, ogillar honom skarpt för det, vi får se om han ens vågar.

På lördag är det röj fest först hemma hos Pontus och sen ska vi vidare ut på krogen. Och vet ni ALLA ska med!
ALLA! och ALLA är bjuda också!

it will be Ledgen "WAIT FOR IT" dary!

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0