USCH

Hejsan!!

Igår mötte Jag upp Alex  och hennes vänner i Kungsträdgården! Mycket mys hann vi med Alex och Jag men Jag hann också fyllas till bristningsgränsen med "Yo Mannen", JALLA JALLA, Wolla och allt vad de säger! Och högljudda är de också, kill me! Jag klarar inte av människor som bor i Sverige men inte kan prata Svenska som normala människor, spelar ingen roll om det är invandrare, inflyttade, svenskfödda, svennebananar som tror de är coola, It is not my game! Fiii Fan!

Men det var bra uppträdanden i alla fall, Så det är ju ett plus.

Pontus är bortrest med Cissi i Nynäshamn på Wakeboard SM, Så Jag passade på att låna Pontus lägenhet, Jag bjöd dit en killpolare till Mig som heter Adam och vi såg på x antal "How I met your mother" och sen såg vi Slumdog Millionare!
Super trevlig hade vi :) Sen däckade båda två halv 5, Han gick upp klockan 9 för att åka till Grönan och Jag vaknade klockan 13.

Nu ska Jag strax in och möta Liza på Söder i Sthlm, Vi ska fika på ett super mysigt fick med den GODASTE blåbärspajen EVER! Dreglar redan.!

Imorgon smäller det gott folk, keep your finger crossed!

P&L /Nikki

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha, det var inte mina vänner, bara Mange, hade aldrig träffat dom där förut xD

2009-08-16 @ 20:04:27
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0