måndag

Godmorgon,

Vaknade nyss och nu håller Jag på att tvätta, vilket är väldigt enkelt när man heter Nikki. Jag har tre klädhögar en med vita kläder, en med rosa och en med mörka kläder. Så idag ska Jag tvätta mina 3 maskiner, sen blir det upp plock i mitt rum.
Måste även kolla upp lite saker med skolan.

Hela gänget jobbar idag, ne inte Elin hon tvättar som Jag men resten jobbar så vid halv 5 tiden drar Jag till Solna för att möta upp Pontus för sen blir det afterwork, precis som alla andra kvällar! Ikväll drar vi nog till Medis och vid 19 tiden möter vi upp Louise och hennes vänner! :)Sen får vi se vilka från våran sida som dyker upp, hoppas på Elin, Jenny, Liza, Cissi, Helena, Adam, Hugo, Daniel. Tyvärr är Sam i Uppsala så ingen Sam!

Men innan jag får roa mig så måste Jag jobba lite här hemma. Så det är bäst jag sätter fart!!



Så här såg det ut när vi jobbade!¨


Mina 3 bästa vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0