Kultur Samhälle och mediagestaltning (KSM)

Hejsan,

Nu jäklar är Jag på g, Jag har surfat runt på varenda liten sida på Liu.se (Linköpings universitets hemsida), så nu är Jag lite mer insatt, har fyllt i CSN lånet och kikat på lägenheterna. Herrejesus det är mycket att ta reda på och Jag vill inte ta ut allt för mycket i förskott, för den 17 Augusti mellan 13-15 kommer de ringa om Jag kommer in!

Lite nervös är man allt! Jag vill ju komma in, Jag vill börja plugga. Man har varit inställd på det här ett tag nu så.
Nu är det så nära 1 person före mig i kön, åh håll tummarna med mig nu på måndag!



Men det kommer bli mycket jobb, Extremt mycket jobb! Det är Jag också lite nervös inför, vet att Jag har motivationen och att Jag kan plugga att Jag har energin speciellt när det gäller något Jag brinner för. Jag vill ju jobba inom media, skapa tv eller radio eller varför inte driva ett eget eventföretag eller markandsföringsföretag vad vet Jag men media lockar mig?
Det kommer bli "legen wait for it dary!"

Nu ska Jag se på CSN är ute ur sitt driftstopp!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0