Uttråkad!

Städerskan är här, då vill man helst inte gå ner och störa och Jag är super hungrig. Vill ni veta något roligt? Inför varje besök som vår städerska gör så måste Mamma tokstäda och plocka bort allt. Känns lite överdrivet att dammsuga och torka av saker dagen innan städerskan  kommer men som Mamma säger "Jag vill att det ska vara rent när hon kommer" Okej?

3e dagen av semestern och Jag är extremt uttråkad, gash! Hatar att vara ledig. Speciellt när alla verkligen alla jobbar. Jag har ingen att gå och fika med. :(


Lycka är att köra en motorbåt, speciellt en som går fort!

Ja just det på Torsdag kommer min favorit hem :) En som är saknad som bara den, även om Han/Hon bara varit borta i 5 dagar. Tur att man har telefonen i alla fall!

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0